God morgon alla bloggläsare!xD

God morgon!

Inte för att gnälla, men nu börjar jag bli lite trött på att må dåligt. Jag är inne på 4 dagen med min förkylning och än sitter hostan och snorandet kvar en del. Har dessutom dragit på mig någon annan skit. Tror det handlar om en magverk. Kan bero på att jag har ätit en jäkla massa mat?

Slutgnällt. Punkt.

Orkade ta mig en ganska bra frukost . Nu blir det inget mer stor ätade i skolan elr hemma på minst fyra veckor. Åker hem till mamma på sönda, då kanske jag ska träffa Linn,Mira,Ada och Johanna.<3 De ska bli najs;) nästa lördag ska jag, Linnoch Otto slagga hemma hos Fabbe!XD Hoppas de blir fett kul!(de tror jag). Två födelsedagskalas ska vara nästa vecka de är Jarra (syster) och Lisa (moster) som ska ha de. Men jag kommer inte på Lisas för att hon bor ju i Lund så de blir ju lite långt för de. Sen ska jag leva livet me min familj(tex,bror och mamma)Jag ska oxå vara me mina vänner<3XD..Trevligt! Puss/elskliingen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0