Hej igen! xD<3

Hej mina söta läsare!



Hallå på er!
Här sitter jag med en varm oboy och njuter lite av söndagslugnet, samtidigt som jag lyssnar på Michael Jackson som strömmar ur högtalarna så chattar jag me Mira och Ada på facebook.. Som jag sa för inte så länge sen va att jag ska träffa Mira,Ada och Johanna! Jag har INGEN aning om vad vi ska göra?? Jag ska åka här ifrån klockan 14.00 men hoppas att pappa har kommit hem då, för att han är ute och fixar massa saker som ska till Gambia.För att nu är vi helt ensamma i lägenheten, jag ,Jarra(syster) och Basiru(bror). Ikväll ska jag och mamma nog titta på "ensam mamma söker", de brukar vi göra på söndag kvällarna.

Helgen har varit lugn, men jag hoppas på och håller tummarna för att nån vill att jag ska sova hos den idag,men de kanske inte blir av...:(. Blir det inte så kommer jag nog försöka fråga nån om de går bra! ;) ni som läser min blogg nu, va ska ni göra idag??(de jag känner).Födelsedagar får jag unna mig me nästa vecka. Måste som sagt unna mig sådant nu, me tanke på att jag håller på att samla in pengar till en loftsäng!För att jag inte har något att göra  just nuuu så googlade jag på loftsängar och fick upp rätt så fina.....<3XD!
Här är för övrigt inspirationskällan till min säng:


Svart loftsäng;)


Loftsäng Compact Living<3xD


Compact Living;))


Compact Living oxå! Hehe <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0