Nu, just nuuu! xD

Heellu alla bloggläsare!


Nu sitter jag framför datan och chattar me Jojjo(Johanna)XD! Jarra(syster) och Basiru(bror) har kompisar här, men jag "leker" inte me dem utan jag "Leker" me mig själv;)) De snackar om typ disney- channel och typ "leker" springtävling! Hahaha, de är SÅ söta! ;)<3 Jag elr "Vi" har inga planer för idag elr inte va jag vet....de kanske blir nån: Heron City,bio,hoppborgplats elr typ bara softa? ;) XD Men men men de blir nog något riktigt kul får man ju hoppas! Vi hörs lite senare....., Puss/elskliingen



Vrf inte åka till Heron City?? ;)


Elr kanske gå och se en trevlig film?? <3


Man kanskevill hoppa på en hoppborg?? XD för att vara lite barnslig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0